5 Ocak 2013 Cumartesi

1 1967 Ferrari 330 P4


Her ihale için, bu da yakında Sotheby's açık artırmaya blok vuruş olarak ayarlanması özellikle böyle bir güzel bir örnek, bir 1967 Le Mans Ferrari 330 P4 kadar görmek Nadiren var.

Bu P4 ve İtalya'nın Leggenda Mayıs, e Passione olay nerede Soetheby's Müzayede RM ile Ferarri 330 olarak böyle inanılmaz lüks getirmek için güçleri katıldı yaklaşan bir büyük sahne ayar olacaktır.

Burada ne kadar Ferarri getirmek olabilir henüz olarak hiçbir kelime, ancak planı en az 10 milyon dolar üzerinde.

İlgili Alanlar:Ferrari , Ferrari Araba Resimleri , Ferrari Resmi , Ferrari 330 P4

1967 Ferrari 330 P4

1 yorum:

  1. Arabam olması en büyük hayalim. Bir de içinde güzel bir müzik tesisatı olsa, cıs tak cıs tak çalsa ohh daha ne isterim! :) Ama araba fiyatları böyle uşmuşken ve ben böyle cebi delik fasfakir bir haldeyken nasıl araba alacağım. Ancak hayalini kurar benim gibi fakir insanlar arabanın.
    Gerçi dünya hali belli olmaz. Ümidini kesmemeli insan. Hani bir laf vardır: Bakarsınız bir gün bana hiç beklemediğim bir yerden yüklü bir miras kalır. Bir miras avukatı gelir size milyon dolarlık yüklü bir miras kaldı der, bir anda milyoner olurum! Olmaz olmaz deme; olmaz olmaz diye. Nasreddin Hoca "Ya tutarsa" demiş. Ben de "Ya kalırsa" diyorum! :) O zaman aha işte böyle bir Ferrari alacağım ;)

    YanıtlaSil

 

ARABA RESİMLERİ,Modifiyeli Arabalar,Araba Modelleri,Otomobil Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates